رونمایی بریجستون از تایر مسابقه ای پوتنزا




رونمایی بریجستون از تایر مسابقه ای پوتنزا

بریجستون لاستیک های مسابقه ای پوتنزا را به تازگی راه اندازی کرد. این لاستیک با توجه به انتظارات رانندگان پیست مسابقه، با عملکرد فوق‌العاده بالا طراحی شده است.

لاستیک مسابقه ای پوتنزا با استفاده از تجربه های گذشته و تخصص به دست آورده در توسعه تایرهای OE پوتنزا برای لامبورگینی و کوپرا، اولین لاستیک جایگزین اختصاصی بریجستون برای مسابقات پیست در نظر گرفته می شود.

 تایر پوتنزا جزو لاستیک های سمی اسلیک (نیمه مسابقه) به حساب می آید، از این رو در جاده و خیابان های شهر نیز می توان از آن استفاده کرد اما  تمرکز بیشتر آن بر پیست های مسابقه است.

طبق آزمایشات انجام شده توسط شرکت TÜV SÜD،  لاستیک Potenza Race بریجستون در میان رقبای خود، از رکورد سریع ترین زمان دور زدن، کوتاه ترین مسافت ترمز و بیشترین طول عمر در پیست برخوردار است. از این رو به رانندگان و شرکت کنندگان در مسابقه این اجازه را می دهد تا در پیست عملکرد و محدودیت خود را پشت سر بگذارند.

جدیدترین محصول اضافه شده به مجموعه تایرهای پوتنزا، نتیجه سابقه طولانی حضور بریجستون در مسابقات موتوراسپرت و عملکرد بالای آن است. طراحی و تولید لاستیک های پوتنزا به تخصص و تجربه به دست آمده بریجستون، در مسابقات فرمول یک بر می گردد. تخصص بریحستون باعث شد که این شرکت از سال 1997 تا 2010 تایرهای مسابقه فرمول یک را تامین کند و برنده شش عنوان متوالی فراری بشود.

عملکرد باورنکردنی لاستیک بریجستون پوتنزا به دلیل نوآوری در الگوی آج تایر و استفاده از ساختار و ترکیب مواد جدید است، این لاستیک بر اساس نتایج تحقیقات گسترده بریجستون طراحی شده است تا همانطور که گفته شد، نیازهای رانندگان از یک لاستیک با عملکرد بالا را پاسخ بدهند.

تولید و توسعه لاستیک های پوتنزا، به لطف استفاده از فناوری توسعه تایر مجازی بریجستون بسیار کوتاه تر و پایدارتر شده است. با این فناوری، امکان ایجاد و آزمایش بر روی نسخه مجازی لاستیک ها فراهم شده است. با اینکار قبل از ساخت نمونه های اولیه، عملکرد یک تایر در شرایط مختلف پیش بینی می شود. در مرحله توسعه دقیق آن که شامل تست در جاده  می شود، با استفاده از این فناوری بیشتر بهبود یافته است، زیرا به بریجستون اجازه می‌دهد تا انواع بسیار بیشتری را در دنیای مجازی آزمایش کند و به ارائه عملکرد تایرهای کلاس جهانی به بازار سریع‌تر و مقرون به صرفه‌تر کمک می‌کند.این رویکرد پایدار منجر به صرفه جویی 33 درصدی در مواد خام و کاهش آزمایش در دنیای واقعی تقریباً 6000 مایل می شود.

تایر جدید پوتنزا در اروپا توسعه و تولید شده است و در 13 سایز محبوب 17 تا 20 اینچ در بازار موجود است. پوتنزا برای پشتیبانی از خودروهای اسپورت و سوپراسپرت هایی که بیشتر در خیابان ها و پیست ها استفاده می شوند، از جمله مازراتی، فراری، پورشه، مک لارن، لامبورگینی، بی ام و، آئودی RS، مرسدس AMG و... طراحی شده است.

مدیر ارشد عملیات و فناوری در بریجستون گفت: پوتنزای جدید، نقطه اوج سالها  تجربه در تولید لاستیک هایی با عملکرد بالا است. ما این تایر را با مصاحبه با طرفداران و رانندگان موتوراسپرت طراحی کرده ایم تا بتوانیم تمام خواسته های آنان از یک لاستیک را برآورده کنیم. همچنین لاستیک های سمی اسلیک، عملکردی بی نظیر را به همه علاقه مندان به پیست  ارائه می دهد.

این پروژه با ارزش های تعهد E8 بریجستون که به عنوان هدایت مدیریت و جلب اعتماد نسل های آینده عمل می کند، هماهنگ است. تعهد E8 بریجستون شامل هشت ارزش است که با حرف E اغاز می شود و شامل : انرژی، محیط زیست، کارایی، توسعه، اقتصاد، احساسات، سهولت و توانمندسازی است.


منبع: https://www.bridgestoneamericas.com/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0